E-prekybos privalumai

 

Nauda pardavėjui
1. Mažesni išlaikymo kaštai. Kitaip nei įprastai parduotuvei, elektroninei parduotuvei nereikia didelių ekspozicinių salių, reprezentatyvių darbuotojų, išorinės reklamos gamybos ir pan. Kartais šios išlaidos ir su jomis susiję mokesčiai sudaro didelę išlaidų dalį.
2. Pardavimai nepriklauso nuo geografinės padėties. Įprastos parduotuvės, įsikūrusios netinkamoje vietoje, rizikuoja neprisitraukti planuojamo srauto lankytojų ir bankrutuoti. Jeigu geografinė padėtis lankytojams nepatogi arba nepatraukli, jie gali pasirinkti jūsų konkurentus, sutaupydami laiko bei pinigų kelionės tikslui pasiekti. Elektroninė prekyba gali neapsiriboti nei miestu, nei šalimi. Jeigu sugebėsite, elektroninę prekybą galite išvystyti iki pasaulinio lygio.
3. Didesnis asortimentas. Tradicinių parduotuvių asortimento plėtrą dažnai stabdo patalpų ribotumas arba per aukštos nuomos, pirkimo kainos. Elektroninėje parduotuvėje galite pardavinėti vieną prekę arba jų šimtus ar tūkstančius, priklausomai nuo verslo srities bei strategijos. Kai prekės suskirstomos į kategorijas, jos neapkrauna interneto svetainės ir neapsunkina pirkėjų pasirinkimo.
4. Patrauklesnis prekių pateikimas. Įprastoje parduotuvėje, sprendimą pirkti lemia tik prekės išvaizda ir kaina. Elektroninėje parduotuvėje prekių pateikimo galimybės daug didesnės: kiekvienam produktui galite sukurti išsamius aprašymus, nuotraukų galeriją, netgi video pristatymą. Kad įtikintumėte pirkti, galite pasinaudoti patenkintų klientų atsiliepimais, pasitelkti į pagalbą jus rekomenduojančius ekspertus ir pan.
5. Patogus klientų aptarnavimas. Klientams nereikia laukti, kol prie jų prieis pardavėjas-konsultantas. Jie patys gali susisiekti su prekybininku jiems patogiu būdu: telefonu, el. paštu arba naudojant programą Skype. Prekių atsiskaitymui nereikia turėti grynųjų pinigų ir laukti eilėse. Pinigai pervedami elektroniniu būdu ir prekė išsiunčiama jos užsakovui. Jei pirkėjas pageidauja, gali sulaukti atgalinio ryšio ir įvertinti aptarnavimo kokybę, matyti, kur ir kokios klaidos daromos.


Nauda pirkėjui
1. Laiko taupymas. Prireikus norimo daikto, kartais reikėdavo aplankyti keletą parduotuvių, išsidėsčiusių skirtingose miesto vietose arba net skirtinguose miestuose. Dabar, naudojantis interneto paieškos ir elektroninių parduotuvių privalumais, norimą daiktą galima išsirinkti per kelias minutes.
2. Apsipirkimo patogumas. Elektroninėje parduotuvėje apsipirkti išties paprasta. Tereikia išsirinkti norimas prekes, jas užsisakyti ir apmokėti. Priklausomai nuo pardavėjo ir individualių poreikių, prekės gali būti atsiimamos atsiėmimo punktuose, pašte arba atsiunčiamos į namus.
3. Prekybos skaidrumas. Elektroninė prekyba reglamentuojama LR įstatymais. Tad nepatikus daiktui arba pastebėjus defektus, jį galima grąžinti. Tokiu būdu pirkėjai apsaugomi nuo prastos kokybės prekių bei neatsakingų pardavėjų.
Išvardinome tik pagrindinius elektroninių parduotuvių privalumus savininkams bei jų klientams. Tačiau pastudijavę elektroninės prekybos pavyzdžius plačiau, pamatysite, kad prekiaujant virtualiai, galimybės – didesnės, o rizika – mažesnė.
 
 
smart foreash